Åre!

Åreåreåre, allt detta åre..
Har varit i Åre HELA dagen idag.. (nu sa jag det igen) med Hanna, Sara och Therese., Gått på julmarknad, shoppat lite, ätit mat, kollat på killar, altså allt man gör när man är i Åre med andra ord ;) (3:e gången)
mysig dag, förutom att jag stressade ihjäl mig imorse, hade endast 10 MINUTER på mig, och då skulle jag fixa alllt! exakt ALLT, kläderna, sminket, håret, äta! så jag missa ju bussen, men har man världens bästa fader så har man, så det löste ju sig trots allt, det där med att skynda sig har aldrig varit min grej direkt!

Nu sitter jag och väntar på ett besked om vi ska sticka till Åre (4:e gången!) ikväll också, annars blir det en hemma kväll bara. Men hopppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se