because of you!

Åh fan va vi va flum inattt.. kan nästan ångra attt jag inte somna förns efter klockan 6, eller nä det ångrar jag inte! men kroppen får lida idag altså, toppen att pappa kom och väckte mig vid 10 också, då var det bara att hoppa upp, kunde knappt öppna ögonen, ORDAGRANT talat! haha är huvudet dumt får kroppen lida! eller vad är det man brukar säga? ;)
Men inatt va det ju i alla fall roligt, synd att jag aldrig kan se baksidan med allt, fast nu är jag typ jättte pigg! sorry att ni inte fick nån mer update föresten!
Flumm-inlägg ♥

Bjuder på en fin låt.. Pink - crystal ball.


Kommentarer
Postat av: minna

ja, att inte kunna sova suger ju...! ;)

2009-12-27 @ 21:17:24
URL: http://minnahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se