Dan före dopparedan!

Ja nu gäller det här.. imorrn är det julafton! (woho) vet att det blivit en massa tjaffs om det nu.. bara en massa christmas talk hela tiden! men jag tycker ju det är så mysigt, älskar julen ju!
fast jag känner ändå inte samma sug som när man va mindre, eller bara för några år sen, när man räknade ner från varje dag som gick och inte kunde somna dagen innan.. det är väldigt tråkigt tycker jag.. men man växer väl upp helt enkelt!

Nu är jag hos min mamma i alla fall, mina föräldrar är ju skilda (som typ 99% av alla andra också är idag..) så jag har typ två julaftnar*, eller kör hela racet två ggr inprincip. Många tycker säkert det låter jobbigt, men det är ju nästan bara positivt, eftersom julen bara är positiv och rolig, så får man det dubbelt upp, låter inte det perfekt?
Jag har ju alltid firat såhär, kommer inte ihåg en ända jul då mina föräldrar fira tillsammans, så det är ju det här som är tradition för mig.
Ska i alla fall vara först hos mamma imorrn, fira här, och sen åka till pappa och fira på kvällen, det blir nog jätte bra det!

Men nu får ni ha världens bästa jul, alla goungar!
pussss
på errrr!

Kommentarer
Postat av: louize

vilken fin blogg du har! :)

allt bra med dig? :)

Godjul & ha de bra!

2009-12-23 @ 22:43:38
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/
Postat av: louize

tack .) det är sådär min farmor dog i måndags så är luite jobbigt. själv då?

god jul :)

Ja visst kan vi vara det :D ta min msn

[email protected]

2009-12-23 @ 23:39:27
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se