''Don't you think''

You are making me never wan't to breathe again!

Jag visste det.. att det var nått speciellt med DIG, med du.. den där du, från allra första början, från första gången jag såg dig.. när våra blickar möttes.. du är perfekt, det finns seriöst inte ett fel på dig? hur är det möjligt!? ingen människa är perfekt, det finns fel på alla, men jag hittar inga, inte ett ända.. i mina ögon är du perfekt.

Den korta blicken idag, det DÄR leendet du gav mig, med din mun, det där alldeles speciella leendet som bara du ger en..  det vara i en tiondelssekund, om inte mindre, men det var helt magiskt.
Villle aldrig attt det skulle ta slut, men fortare än fortast var du bara borta.. som bortblåst.

Du är den finaste jag vet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se