Har precis..

..duschat, så ska hoppa i säng nu, det blir en tidig kväll ikväll, ska nämligen upp imorrn, till storstan, som resten av jämtlands befolkning lär göra.. jippie! nämen det blir bra, kul att göra nått :) till skillnad från den här oerhört meningslösa dagen, legat i sängen EXAKT hela dan.. men kan ju faktiskt skylla på att jag inte mått bra, har mått väldigt väldigt illa och min mage har krampat ihjäl! nu känns det i alla fall lite bättre.

Glöm inte att ''gilla'' ''like:a'' min och Axels coola status på fejsbuck!
Godnatttt!

Kommentarer
Postat av: axel

axel gillar detta

2009-12-26 @ 00:00:15
Postat av: Anonym

ja för den är ju väldigt cool

2009-12-26 @ 01:00:55
Postat av: sberglund

jag ska ner på birsta imorn,hela sverige kommer vara där också! sjukttt drygt. kan dom inte stänga av för oss liksom :D



as ball. ;)

2009-12-26 @ 02:59:04
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anna

<3

2009-12-26 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se