Jag mår bra!

Det är bra med mig.. sitter och lyssnar på Kid Cudi, då leker livet.
Jag ska sluta deppa här på bloggen nu, hur kul kan det vara för er att läsa om det? det är jul för 17! då ska man vara glad!
Idag har det varit en rätt bra dag ändån, en väldigt skön dag, åkte hem vid två och sen har jag bara sovit, lyssnat på musik, tagit världens längsta skönaste dusch och bakat kärleksmums/fiffirutor, whatever you like to call it.
Och resten av familjen har stått och gjort lussebullar, så vaknade av en oerhörd god frestande doft från köket.
så snart blir det fika.. mysmys.

Föresten i det där inlägget jag skrev igår om att jag älskade vintern, snön, mörkret o.s.v va ju true, men fan inte kylan! Gud så kallt det var imorse när man vänta på bussen.. inte ruuligt! varför kan det inte vara snö fast att det är varmt också? :O kan nån svara på det?


Kommentarer
Postat av: sofie

JAA DU FICK TILL DE :D

2009-12-09 @ 22:17:10
Postat av: sannaberglund

göötttt!

jaaa snart juuuul! och LOOOOV!! <3

2009-12-10 @ 09:54:43
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se