Walking in a winter wonder land.

Jag älskar snön som faller ner, jag älskar kylan, jag älskar att det är mörkt dygnet runt, och jag älskar att det är full klar stjärnhimmel både till och från skolan varenda dag, jag älskar helt enkelt vintern, jag älskar december!

Gud vad mykcet älskar det blev nu.. det stora mäktiga ordet..!

Idag har det varit tisdag, en lång vanlig skoldag bara, har nog inget alls roligt att berätta för er faktiskt.. har ätit världens godaste kyckling middag ikväll för alla som vill veta det, och strax ska jag kolla på ''Flickan som lekte med elden'', gillar inte dom filmerna egentligen, det är inte min typ av film, men dom är värd att se. Jag brukar villa se sånt man blir glad av. Varför ska man se nått som gör en rädd/ledsen/konstig eller fundersam.. hmm det undrar jag!

jaja, pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se