Candy Shower!

Åååh jag älskar att duscha, det är nästan det bästa som finnns!
Kan stå i duschen i timmmar! hoppade precis ut ur en och en halv timmes härlig dusch, haha ;) så kul för er att veta.. I know!
Nu ska jag göra pannkakor, vet att jag har världens sämsta matrutiner! har till exempel ätit godis varje dag den här veckan! Tror jag iaf.. inte bra, inte bra! Det måste få ett stopp, men det är ju så gottt ;) haha fan det rimma ju, typ! Åh jag känner mig så flummig kvälll! Borde iaf börja med nån sport eller nått, om jag fortsätter svulla såhär! Har nån nått förslag vad man kan hålla på med här i hemska Järpen?

Kommentarer
Postat av: Filip ( FILL)

kan man vara vackrare:)<3

2009-11-28 @ 00:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se