Happy faces!

Hoho, jag är glaaaad! För jag klarade bokrecensionen galant idag utan att jag tränat nått innan! STOLT! Och nyss fick jag min nya jacka som jag väntat på ett tag! Efter typ 50 samtal till butiker över hela sverige så är den äntligen min! Tyder på att det är många som har den, halva stans befolkning har den ju just nu typ, men whatever! Jag ville också ha den liksom! Ser ut som världens fetto i den, men det gillar vi, det är mys! Och det bästa är att min älskade mammi betalat den, hihi (Det va min julklapp bara så ni vet!) Ingen brat här inte! Jaja, ska väl sätta igång med samhällskunskapen nu, prov på onsdag om sveriges statsskick, fattar ingenting, nån som vill hjälpa mig?





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du blev så glad över din tidiga Julklapp Sötnos! Älskar dig! /Från Mamma

2009-11-03 @ 10:07:06
Postat av: Thomas

Fin jacka sötnos <3

2009-11-03 @ 11:23:35
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: s

skön :) jag har ju massa samhälls papper liggande från ifjol så kan nog hjälpa ;)

2009-11-03 @ 17:44:02
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se