I tusen bitar!

Jag vet inte vad jag ska säga längre, vet inte vad jag ska tro eller göra!
Jag är så sjukt less på allt, på att bo här, skolan, pressen, mina vänner
(inte alla) är sjukt trött på mig, jag hatar mig själv! och allt annat! Har varit såhär hur länge som helst nu, det går bara upp och ner, jag sminkar över det och spelar nån annan, låtsas att jag är lycklig, men nu orkar jag inte med det längre. Jag är så jävla ledsen! Vet att vem som helst kan läsa det här, därför jag inte säger hur mycket som går fel just nu. Jag känner bara att mitt liv är så meninglöst, och att jag inte har nån betydelse alls.
Om det inte händer nått mirakel eller nått kul snart så kommer jag gå under, jag är i tusen bitar!

Och jag funderar på att ta bort bloggen btw.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag finns här julia <3 Du ska verkligen inte hata dig själv, jag tycker du är hur underbar som helst! Men jag saknar dig :/ må ta och hitta på nåt snart! Miss the old days <33

2009-11-07 @ 19:48:48
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: Targa

<33 :)

2009-11-08 @ 02:16:30
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: agneta

Du är Ödmjuk varm generös omtänksam lugn underbar att träffa på byn. kramig och mitt första barn barn som är något alldeles speciellt för mig. Livet suger mellan 15 och 18 Julia. Man vill alltid vara någon annan....tro mig.... det blir bättre....fortsätt blogga

2009-11-28 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se