Jag saknar en bit och det är du.

Befinner mig i Undersåker just nu, åkte hit redan igår faktiskt. Det kändes liksom lite deprimerande att sitta ensam hemma i Järpen på påskafton, och resten av påsken. Så ja, nu är jag här, hos Pappa och Pia, utan några syskon. Ganska skönt måste jag säga, få bli lite bortskämd... eller? tsss

Idag har jag i alla fall haft grymaste dagen på jobbet med grymaste tjejen, Ann-sofie! Vi har nog varit överallt och ingenstans, skrattat så tårarna sprutat, glassat i solen med glass, stött på självmordsbenägda djur lite vart vi än varit och käääkat godis i massor. En bra dag med andra ord, eller så bra en dag kan bli på jobbet i alla fall.


En bäver (eller vad det är) i källaren, var bara ett av alla djuren som nån hade hängt upp.

Kommentarer
Postat av: sanna

sv; kul är nog det sista jag kommer ha men..! :)

2010-04-05 @ 13:50:16
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se