Stugan.

Yeye, vi kör ett till inlägg på samma gång, känns som jag hamnat lite på efterkälken här i bloggvärlden. 
Igår fredag i alla fall, så vaknade jag upp på Frösön med en till utslagen hjälte bredvid mig på soffan (Sanna) Jag klev upp, packade mine stuff och drog ut i väntan på skjuts som tog ett tag innan den kom. Efter cirka 40 min kom Anders, så då åkte jag hem till Järspen, där jag fick dryga 50 min på mig att packa upp, fixa till mig och packa om, var lagom stressad och jätte jätte trött som ni kanske förstår! Sen kom Emelie min andra skjuts och hämtade mig och jag åkte till stugan. Och där har jag varit, tills nudå. Åkt skoter, grillat, solat, varit på fisketävling, jag vet, det låter inte som mig, men det var faktiskt rätt mysigt! Skönt att bara komma bort lite. Men nu är jag hemma igen.



Kommentarer
Postat av: M.

Så mysigt att du kom vännen!!

2010-04-04 @ 00:42:33
Postat av: louize

Vad mysiga bilder :)

2010-04-04 @ 20:36:35
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se