Mammas dag idag

Idag fyller min mamma år, världens bästa mamma. Hela 39 år! Gud så hemskt, haha nä det är inte så farligt. Vill bara säga grattis. Och säga att jag älskar dig. Jag vet att vi har våra ups & downs, men det löser sig alltid i slutändan och vilka tonårsmammor har inte det med sina döttrar liksom? Du finns alltid till hands och du är nog världens bästa mamma. Vi har en speciell relation du och jag, det har vi alltid haft och kommer alltid att ha. (hoppas/tror jag) Glad jag har dig mammi.
Nu ska jag sluta gullilulla och gå och lägg meggg. Vet att klockan inte ens är tio, men är så jäkla trött, helt slut. Jobbigt att gå i skolan serru. Känns som att jag håller på och bli sjuk också - inte kul.



Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK Min älskade dotter för ett otroligt goosigt inlägg! Du har rätt i att vi har en speciell relation! 22 år var jag när jag fick dig på Mors dag! Jag är så stolt o lycklig att få ha dig som dotter! Du o Emil o Anna är den största vinst jag någonsin vunnit! Jag hoppas att jag får bli 100 år och följa er i era liv! Älskar dig mitt stora lilla barn 

2010-08-31 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se