Fullt upp!

Sprungit omkring på stan hela dagen idag, som resten av Jämtlands befolkning tror jag! Grymt mycket folk var det ute. Men det är det ju alltid såhär innan Jul. Nu har jag i alla fall köpt klart alla julklappar, eller ska försöka fixa en till men sen så är jag klar för i år. Känns bra, känner mig jätte nöjd! Kan säga er att jag endast äger ynka 51 kr just nu, det är dock illa. Men, who cares liksom?

Har haft en toppen dag hursomhelst, sprungit omkring med Annie, det var kul. Träffat min storebror och Lenita, det var kul. Nått mer som var lite småroligt sådär som jag bara måste berätta för er, det var att när vi skulle åka hem så åkte vi och handlade på Ica Maxi, ja ni vet den där stora mataffären? Sånna som vi inte har där jag bor. Så var vi där och gick omkring och kolla, alla sprang typ runt för sig själva och hade fullt upp med sitt eget. Men jag tyckte alla var märkligt mycket upp i mig ett tag, alla skulle vara nära mig, ha mig inom räckhåll liksom. Men Peppe såg jag inte röken av på säkert 10 min, en kvart. Sen så hör jag plötsligt hur högtaleran ropar ut i hela affären: ''Julia, Julia ska gå till kassan, Julia storebror Peppe väntar på dig i kassan'' Redan när dom sa namnet Julia kände jag på mig att det var mig dom ropa på. Sen brast alla ut i asgarv! haha vad kul det var! Det värsta var nog bara att 6-7 st i personalen sprang runt och leta den fyråriga flickan Julia som Per Mikael Bodin hade efterlyst. Tråkigt bara att dom aldrig hitta henne, och att det egentligen var mig, 17åriga Julia som var offret. Offret kanske var fel ord, men ja. Ni fattar. Kul var det i alla fall. Har tänkt på det, jag har aldrig tappat bort mig från min familj på något sådant ställe förut, inte en endaste gång under hela mitt liv. Visst, det är väl bra, men nu har jag i alla fall upplevt det, en ny erfarenhet i livet ;)

Sen kom vi i alla fall hem från storstaden, så bjöd vi dom på middag (tacos ♥) och nu åkte dom nyss hem, så nu ska jag passa på att slå in lite paket, och sen måste jag sova. För imorrn är det jobb för fulla muggar!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg du har :)

2010-12-18 @ 23:37:09
URL: http://matiildafriidlund.blogspot.com
Postat av: anna björkstrand

så jäkla kul att pappe kom på iden ;)

2010-12-19 @ 00:23:47
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: elina

följ min blogg?:)

kram

2010-12-19 @ 10:29:42
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack! Haha ja det är jag :) är vi lite lika eller? ;) Ha en mysig söndagskväll :)

2010-12-19 @ 17:15:41
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: Vanja :)

hahaaa, lät fan kul :P

2010-12-20 @ 02:14:57
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/
Postat av: Lenita

Haha de va jätte kul! :D

2010-12-20 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se