Maria-dagen.

Blir ett snabbbt kasst inlägg nu men har varken tid eller ork att välja rätt ord och vara kreativ.
Igår kväll blev det Åre, eh, eh nothing more else to say.
Och idag har jag jobbat hela dagen, ovanligt huh? nä inte direkt, min nya söndagsrutin. Först var jag så sjukt opepp eftersom jag kom hem fyra inatt och sov cirka två timmar. Och allt gick bara fel, exakt allt. Men så längre in på dagen det gick, desto bättre humör blev jag på. Vi lär ju ha världens sämsta humor, älskar det! Dagen kryllade av pojkar, kängurus, sopsäcksåkningar, massa skratt, massa flumm, massa snö, och massa underbara citat, tror jag aldrig sagt så mycket klokt som idag faktiskt, skulle kunnat skriva en bok utav det! Och Annie-Hoe drog också av en hel del fräckisar. Nu får det räcka med massa onödiga ord här va.

Btw, har namnsdag idag igen - Maria.


Kommentarer
Postat av: sberglund

haha lät skoj:) grattis på namnsdagen i efterskott då babe

2010-03-01 @ 10:17:46
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: sofie

grattis på namnsdagen :)<3

2010-03-01 @ 10:52:37
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se