-------

Godmorgon små curry bananer!

Oj, nu kolla jag på klockan.. shiiet vad jag är uppe tidigt idag altså! Jag kan verkligen inte sova, är trött, fast ändå hur pigg som helst! går inte att få igen ögonen och varva ner som man måste göra när man ska sova i alla fall!
Helt speedad typ, full av glädje och bus. Jag tror det här är mitt år, hihi

Btw, hur duktig var inte jag igår då? eller duktig kanske är fel ord.. nånting va jag i alla fall! satt inte vid datan på hela dagen och kvällen! no facebook, no msn, inget bloggande, nothing! tro det eller ej, men så var det nån annan som fick stå för det lilla bloggandet igår.. hmm..

pussen


Kommentarer
Postat av: axel

de var inte jag

2010-01-08 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se