Deppression á la Julia.

Tråkig måndag, tråkig dag, tråkiga skola, tråkiga liv! åh vad allt har varit tråkigt idag, känns som dom flesta varit nere och hängiga, eller har jag fel?
Jag känner mig helt depp i alla fall.
Jag är egentligen jätte lycklig och borde vara glad, men samtidigt är jag så himla ledsen.. besviken, besviken på mig själv. Jag känner en sån enorm saknad, jag klarar inte det här utan dig, det här är förjävla tufft, jag behöver dig!

Jag är så trött på allt nu, på det här stället, på mig själv, på mitt liv, och skolan tar kål på mig! jag vill bort här ifrån nununu!
Längtar tills sommaren, tills vi åker till Turkiet, tills jag får åka här ifrån, tills att få vara ledig, och veta att man ska vara det ett långt tag framöver! Jag längtar till så mycket, men jag vet egentligen inte riktigt till vad.. hoppas och ser i framemot saker som jag inte ens planerat än.
men det ända jag längtar till är nog i grunden dig, den där du..
åh life is a bitch!






Kommentarer
Postat av: Sara

åh, älskade du. jag vet. jag vet så himla väl. vem du menar också. det ordnar sig. <3

2010-01-25 @ 20:25:18
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/
Postat av: sofie

jag finns om du vill prata gumms <33

2010-01-25 @ 21:19:45
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: s

finnss<3

2010-01-25 @ 21:26:36
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst har du hår förlängning?

2010-02-02 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se