Gott nytt år!

Ja gott nytt år allihopa! äntligen är det ett nytt år, med nya möjligheter och nya uppleverser! känns som 2010 kommer bli det bästa året everrr! Det började väldigt fint i alla fall. Hade min bästa nyårsafton nånsin igår, vi hade så fruktansvärt roligt, längesen jag skrattat så mycket!
Så mycket skratt, så mycket folk, så många upplevelser, så många leenden! helt enkelt lite för mycket av det goda om man nu kan säga så.. (hähä)
Det fanns ingenting som var eller gick dåligt inprincip! eller jo föresten.. en grej! jag tappade bort mina favvo vantar :( mina fina gråa med paljetter på! så hittar nån några sånna i åre nånstans vet ni vem dom tillhör!

Asså jag vet inte hur jag ska formulera det här riktigt, vart påväg att skriva nått hela dagen, men får liksom inte fram allt det roliga och min lycka i en kort liten text. Lättare att blogga om man är ledsen eller arg, men just nu känns livet bara så himla bra! Dock förutom att jag är helt slut i huvudet, typ helt dum i huvvet på riiiktigttt! ;) haha och väldans trött, kom hem klockan 5, och somna väl.. ja när somna vi Josefin? no ideá! sent vare i alla fall! menmen..
Vill bara säga tack till allla som gjorde min kväll igår, har inte haft så kul på LÄNGE! Hoppas att alla ni andra också hade en toppen kväll och god fortsättning!

pussen

Kommentarer
Postat av: Josefin Moooberg, blurblurblurblurblur.. graow!



Så himla fin kväll, detta kommer vi aldrig att glömma (åtminstone inte de grejer som vi faktiskt kommer ihåg)! Tack för att du följde med, synd bara att Marcus drack upp all saft.. Fast det var väl tur iof. Jag har så fina vänner!



Ömma smek! ♥

2010-01-01 @ 22:00:58
Postat av: Klara

Nemen, titta de va ju du! Haha! Gott nytt på dig med, ha det bäst! och grymt en en sån underbar kväll! :D

2010-01-01 @ 23:28:48
URL: http://klarahjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se