Julia Skywalker.

Det är fredag , livet leker.. elller? njae inte direkt, men underbart med fredag i alla fall. Har inga sådära planer alls, för nånting, tar allt bara som det kommer nu. Ikväll ska jag först i alla fall ha mys middag med mamma och min syster, vi ska laga tacos, orginellt och bra, nämen det är sjukligt gott! sen får jag se om det blir mer hemmamys, eller om jag drar ut på nått. Som sagt, tar allt som det kommer.

LOL, måste bara säga en sak, möblerade om mitt rum igår. så sängen står på ett helt annat ställe, på ett helt annat sätt. Och nivet, på morgonen.. när man är halvdöd och helt borta, följer man ju bara sina rutiner.. så kolsvart som det var inne på rummet skulle jag hoppa upp ur sängen för att stänga av alarmet.. men BOOOOM.. där var visst väggen... forget! lite fail eller? skrattar fortfarande när jag tänker på det.... hähä



Kommentarer
Postat av: sberglund

men coolare tröja!!!! fett avis påre!! <3

2010-01-29 @ 16:31:01
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se