Typ såndär nattlig lycka eller nått?

Hoho, nu är klockan snart 12, ska nog krypa ner i sängen nu, eller direkt efter jag skrivit det här vill säga..
Kom på att jag glömt att berärätta nått för alla kära er som jag faktiskt fick reda på redan igår, att...
DEN 21 MAJ ÅKER JAG TILL TURKIET!!!!!
Aaaah tror ni jag blev lite tagg när Mamma ringde och berätta det eller!? överrösta varann tills vi skrek inprincip! åh det ska bli så fruktansvärt skönt, har jag nått att se fram emot! åh UNDERBARRRT! hihi

Imorse när jag vakna tänkte jag faktiskt på det,  för första gången på väldigt länge, att jag är trött på vintern, på den här kylan! och att jag vill ha sommar nu, vill ha värmen, kunna springa omkring barfota i det långa gräset och på den vita stranden, kunna bli brun (ehe) åh vad jag längtar! ♥




Kreta 09

Kommentarer
Postat av: sberglund

men hääääääärligtt!!!! :):):):)

aa men sommar nu tack!!<33

2010-01-22 @ 00:20:06
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej, fin blogg :)följa varandra via blogglovin?



Kram



www.lonley.blogg.se



2010-04-24 @ 16:59:26
URL: http://lonley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se