Hemma igen

Kom egentligen hem igår, men hann aldrig skriva nått då, hann inte gå på yran heller för den delen. :( Men har två dagar framför för mig nu istället. KOMMER BLI SÅ KUL! :D

Min lilla semester nudå, känns som jag varit borta en evighet men var bara borta en vecka. Men jag gjorde ganska mycket saker och förflyttade mig en hel del så det kanske är därför det känns så. Just nu är jag lite sådär halvt stressad så jag berättar lite snabbt och sen får ni nöjja er med lite bilder. Vi åkte ju ner till Öregrund, där man kan säga att vi hade hållplatsen typ. Där befann vi oss mest, åkte båt, träffa folk, käka glass, shoppa, bara sådär allmänt mys. Sen tog vi en sväng till åland, det var galet, galet kul! Jag var också i uppsala och i sthlm. Shoppade som en tok och vi får inte glömma Grönan. Ungefär så. that's it. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se