Yes baby, I'm home

åh trött_tjej_93 eller? Åkt bil hela natten inatt. Men nu är jag är i alla fall hemma, hemma igen. Blev inte borta så länge, inte så länge som jag trott i alla fall. Jag skulle gärna varit borta längre, Samtidigt som det faktiskt är ganska skönt att vara hemma igen. Jag har i alla fall haft det toppen! Träffat massor av underbara människor, gamla som nya. Gått på liseberg, fått shoppat, åkt båt, solat & badat, varit på museum. Ja allt som hör sommaren till. lovely.
Nu ska jag packa upp lite smått och sen lägga mig och sova ute i hammocken i det underbart fina vädret! åh vad klyschig och överdrivet positiv jag låter! ;)

Lite pixxx :)

JAG var på flygmuseum
Det var lite små coolt
''När jag blir stor ska jag bli Pilot''
Julia & Anna
Just for you Annie-hoe!
Älvborgs fästning
Göteborg

Universeum
hajjj

Jag skämta bara, jag ska ju bli astronaut!



Kommentarer
Postat av: sanna

hahah skön bild längst ner till höger! ;)

2010-07-02 @ 16:07:36
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se