Yran

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har inte jag, eller jo dom timmarna jag sov, men inte blev det många. Det var verkligen jätte kul igår i alla fall. Therese kom till mig redan på eftermiddagen så fixade vi oss och fjanta loss, sen fick vi skjuts av snälla Viktor, så vi slapp betala 136 kr som tåget kostar, det är GALET. Sen drog vi till Sofie, hängde där ett tag och sen var det yrayrayra! Kanon kul var det! Och nu ska jag bara ladda upp för yttligare en kväll, hoppas den blir lika lyckad!
Föresten är det nån som möjligtvis ska åka från Järpen till Östersund typ klockan fyra-fem? Letar skjuts eftersom bussarna och tågen går sämsta tiderna. Hör av er i sånna fall, vore bäst!


Jag just nu, tröttare cheyyy, ett under att jag är vaken.



Ikvälll blire Hoffmaestro!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Shit va fint hår :)

2010-08-01 @ 18:37:12
URL: http://mathildanderson.devote.se
Postat av: GuuuAAA

;);););)

2010-08-02 @ 01:27:22
URL: http://www.guavitas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se