It's like rain on your wedding day.

Hello sunday!
Kom nyss hem, har varit på ''kalas''. hoho
Nämen dagen har varit lugn, varit på 17-års kalas som sagt, kollat på Victoria och Daniels bröllop (var tvungen) måste erkänna att jag faktiskt tyckte det var väldigt fint! Annars har jag ju varit så att jag tyckt detta bara varit onödigt och slöseri med så mycket pengar (våra pengar) tyckt att dom kan ha gått till nått annat, till nått bättre. Men idag så insåg jag nog lite att det här ändå är ganska stort och att det var väldigt fint gjort. Believe it or not.

Just nu så håller jag på att packar, packar för fulla muggar. Alltid i sista minut! För imorrn åker ju vi. Resan börjar i Örebro, sen vidare mot Göteborg och jag tror den avslutas i Linköping. Får dock se om det blir några fler ställen. Återkommer om den saken. Men det kommer i alla fall att bli bra, så skönt att komma bort hemifrån lite! Men det kommer inte bli mycket bloggande här, kanske inget alls. Den som lever får se. Ha det bässst! ♥




Kommentarer
Postat av: Louize

Vad härligt :) Jo vi har haft bra hela dagen :)

2010-06-19 @ 22:12:44
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/
Postat av: sofie

Ha så kul! Hur länge blir du borta? <3

2010-06-19 @ 22:45:58
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se