Words.

Vart ska jag börja? Min blogg har verkligen rasat ihop, totalt. Från över 50 komentarer och 218 läsare dagligen, till nästan noll på både och. Okej, inte riktigt så illa, men nästan. Egentligen har jag ju ingen blogg för att andra ska läsa den och för att få kommentarer och så vidare. Utan för att jag ska kunna titta tillbaka på saker och ting, minnas och komma ihåg, komma ihåg saker som man annars kanske glömmer. För min egna skull altså. Men självklart blir man ju mer pepp på att skriva om man vet att det finns folk där ute som läser och väntar på uppdatering.
Så ja, jag vet inte vad som hänt riktigt. Det här är ju ingen big deal direkt, men jag tycker det är tråkigt, jag älskade att blogga förut. Kunde fundera ut inlägg flera timmar innan dom skrevs, tog bilder endast för att kunna ladda upp dom här, gav er tips och så vidare. Tycker bara det är konstigt, för dom senaste månaderna, eller vi kan säga Maj, Juni och lite av April, då har det hänt SÅ sjukt mycket grejer för mig. Verkligen. Jag har till exempel varit utomlands, träffat massor av nya vänner, festat, legat på sjukhus, gjort slut med min pojkvän, fyllt år, köpt hur mycket nya prylar som helst (Varit helt shopping galen!) och SÅ mycket mer. Det jag försöker säga är att, det är väl sånt ni vill läsa om? När saker och ting har hänt mig, då jag har gjort grejer. Inte när jag bara går i skolan, kör dom vanliga rutinerna. Typ såhär: ''Idag har jag typ bara gått i skolan, hade matte svenska och engelska, slapptslappt! Nu ska jag åka till mamma, så himla skönt. Vad har ni gjort idag? Och nu ska jag äta mat, sen sova, är så himla trött. pusspuss'' När jag kollar tillbaka på mina gamla inlägg, så är det inprincip sådär jag skrivit. Och det är verkligen inte roligt att läsa, inte på en fläck. Så vill jag inte ha det, så SKA vi inte ha det. Men som sagt, tycker bara det är litte weird att nu när jag gjort så pass mycket grejer att jag inte berättat nått om det. Eller så är det kanske just därför? När man inte har nått annat för sig. Det händer inget speciellt, man bara lever i dom här rutinerna och inget är speciellt kul. Det kanske är just då man bloggar? det kanske är då man tycker det är kul. Eller är jag helt ute och cyklar? Jag typ bara svamlar på! Men kände att jag ville skriva av mig. Vet inte riktigt vad det blev utav det här och om ni förstår, förstår budskapet. Men jag hoppas det. Och jag ska bli bättre på det här, hur många ggr jag än lovat det. Så ska jag verkligen bli det.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilken söt blogg du har :)

2010-06-06 @ 16:51:48
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ååh tack så mycket :) Ska göra en ny senare ikväll tänkte jag. Får se hur det går :P

2010-06-06 @ 16:55:05
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: CELINE

Sv: Vad roligt att höra! Jag var där för 2 år sen, jättefint :)

2010-06-06 @ 18:06:26
URL: http://cceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-06-06 @ 18:46:52
URL: http://blertaademi.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Aaaw okej :) Men nu är det en lånad design och det är inte lika roligt som en egen :P

2010-06-06 @ 20:25:42
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sôt blogg <3

2010-06-07 @ 07:35:46
URL: http://meks.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se