Cjuk chey

Yessir, en vecka precis nudå, altså som jag varit sjuk, det suger! så sjukt mycket, ordagrant talat! hela lovet har gått till spillo!
Idag började skolan igen då, men som ni kanske förstår är jag hemma.
Vet inte vad det är för fel på mig.. allt började för en vecka sen, då jag blev magsjuk och var det till cirka onsdag-torsdag, har inte så stor koll på dagarna just nu eftersom att alla ser exakt lika dana ut - sovasovasova inprincip. Sen efter magsjukan då jag trodde att jag skulle bli frisk kom nästa sjukdom, (såklart) har haft nästan 40 graders feber i 6 dagar nu, och har en sån ond och uppsvullen hals att jag knappt kan äta! bläääääe så imorrn måste jag försöka ta mig till farbror doktorn :( hatar det, hatar sånt, hatar sjukhus!

Nu vet ni lite vad jag sysslat med hela lovet och hur jag mår, därför det inte blivit nått bloggande. Först för att jag inte haft nått att blogga om och för det andra har jag verkligen INTE orkat!

Kommentarer
Postat av: Elenor

SV: Ja det borde vi absolut! :') jag ska ju flytta till Järpen ja till gymnasiet, om jag kommer in vill säga vilket jag hoppas! Så vi har ju tid att ses!

Saknar dig också! Puss (:

2010-03-15 @ 15:40:07
URL: http://ohyesellen.blogg.se/
Postat av: flaxii

gumman bli frisk nu. SAKNAR DIG <3

2010-03-15 @ 16:51:16
Postat av: Rebecca

Sv: Jo visst kan vi följa varandra ;)

2010-03-15 @ 22:43:10
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: sberglund

kryaaaaaa<33

2010-03-16 @ 13:28:02
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se