Outdoor activity.

Så, precis hoppat ur mitt långlånga bad på cirka 3 timmar! ser ut som ett litet russin just nu! Har också avnjutit en god tacos middag och nu har jag myst ner mig i soffan med värsta mjukis dressen, popcorn, cola och favvofilten. Blir en hemma-mys-kväll bara, är jätte trött efter igår och med tanke på att jag ska upp och jobba arslet av mig imorrn igen så kan det vara nödvändigt med lite sömn. Får dock se hur mycket sömn det blir, brukar bli så att jag sitter vaken hela natta.
Mysig dag var det idag också, ändå fast jag var lite anti först, skotertur och grillning, najs!



P.S - DET ÄR FÖFAN LOOOOV NUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: emmabrandt

fan viilka niiiicaaa bilder :p

2010-03-11 @ 14:34:32
URL: http://ebrunett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se