Yesterday

Hann inte blogga mer igår, fick med mig en vän hem efter jag varit på bion hela kvällen och kollat på dansshow. Altså så blev det det jag sysslade med. Lovade ju att jag skulle berätta, så naw jo knåw. Så ja, pallrade mig iväg till bion, strax innan det började vid sju (segast.se) jag är nog sånhär tidsoptimist eller heter det så? tror jag hinner göra allt fem minuter innan jag ska gå eller innan nått börjar. så det blev till att springa! hämtade some cash av mammi som satt och svullade på pizzerian, fortsatte resan till bion, varvade Ville, mötte Axel, vi kom sent, det var fullt, vi gick in som barn, eller iaf han, jag är ju ett barn.. tss. Vi skulle få sitta på golvet, vi blev lite ledsen. Men sen vinkade en god liten själ av mitt egna kött och blod till oss, och vi fick en plats, JA, en plats.
Dansarna och solisterna var iallafall jätte duktiga, och det var rätt kul, fick mig några riktigt goda skratt, och det gjorde mig gott.

Kommentarer
Postat av: Marlen & Nathalie

Awesome =)



ååh jag har hunnit med så mkt.. o snart kommer tjejerna ska ha tjej kväll ;) så jag måste upp o fixa en massa haha.. sitter o latar mej..



hur har din dag sett ut då?



Kraam / M

2010-03-31 @ 19:11:41
URL: http://chaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se