Godnatt

Lovade mig själv att gå och lägga mig i tid ikväll eftersom jag varit som hjärndöd idag.. men nu kolla jag på klockan och den är över 12.. *suck* ni kanske tänker, ''det är väl ingenting!'' men jo, har man alarm som står på 05:30, och inte somnar så fort man lägger sig i sängen så är det inte bra. haha! Och dum som jag är så sitter och bloggar om det istället för att gå och lägga mig.. jaja! Ikväll har jag iaf tagit det lugnt, pluggat lite geografi och kollat på svenska hollywoodfruar (som vanligt) och på det nya programmet Ung och bortskämd. Snacka om blåsta människor, kan ingenting! Grymt kul! ;)

Nu ska jag sova, pussen.


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Hahah nej men gud nu skämtar du med mig! Hahah :P

2010-11-09 @ 17:26:04
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: matilda

Måste bara säga att du är jätte lik Therese Rojo hon som blev mördad jättemycket! Fast hon är brunett ;) men de e skitlikt!

2010-11-10 @ 00:48:16
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se