Jobbat

Yes ni hörde rätt, idag har jag jobbat, hela långa dagen! Och kan ni gissa vart!?.... Nä trodde väl det, jag har hjälpt till på bilverkstan. Ja, ni hörde rätt IGEN! Har skruvat, meckat, lagat bilar, ja ni vet allt det dära jag kan! hihi ne, nu skemta jag. men har hjälpt till lite i alla fall, städat för det mesta, men det behöver vi ju inte snacka så mycket om ;) Så kul när jag och Anna kom dit och trodde att vi skulle rensa ur föråden i källaren så börja dom säga nått i stilen med ''Ja, ni kan börja där borta, så lägger ni alla oljefilter här, alla topplock där och alla skiftnycklar här'' Jag och Anna tittade bara på varann och ba: Eeeh skiftnyckel? Haha! Sjukt mycket skratt idag altså. Vi kände oss verkligen som världens dummaste med våra rosa tröjor och våra blonda kaluffser. kuuulkuuul! ;)


Hahaha, jag idag ;)



Anna gick verkligen in för det ;)



Kommentarer
Postat av: anna björkstrand

hahah de va sjukt kul ;) <3

2010-11-06 @ 11:58:44
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: Mamma

gud va ni är sööööta <3 Pöss

2010-11-07 @ 20:06:18
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se