Bara för att det känns som att jag måste blogga..

..kan jag säga att jag haft matteprov idag, det gick nog inte så bra, eller jo, kanske. Vi får se. Kändes bättre än vanligt i alla fall, men har man fått noll, zero, nada på ett prov så är ju vadsomhelst bättre, eller?

Annars rullar väl livet på, är lite små less, men vem är inte? Känns som jag börjar dratt på mig den här vanliga höstdeppressionen. Men den kommer jag ur, bara det blir helg så.

Förövrigt blev jag precis taggad på facebook på en sånhär jobbig ''lista'' eller vad man kallar det (hatar sånna i vanliga fall) Men jag blev så glad när det stod ''Har en bra blogg'' Så glad att jag är tvungen att visa er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se