Måndag

Måndag igen, veckorna går sjukt fort, bara rullar iväg. En vecka till lov, jo tack! det behövs. Dagen till ära har varit en helt vanlig dag, en helt vanlig måndag, en sån där dag som bara är vardag, en som sjunker in i mängden, en som bara finns där, ja ni fattar. Gått i skolan, haft dom där mega långa och mega många lektionerna, men det har gått bra. Sen efter skolan tog jag och Josefin en impuls sväng in till Åre. Hon skulle shoppa smink så jag tog chansen att haka på. Fick med mig nån grej jag med.. svårt att låta bli liksom. Pusss



.......?



Foundation och lösnaglar blev det.


Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Vinnaren kommer upp klockan 22.00 se om det är du :)!

2010-10-25 @ 21:01:04
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: sofie

miss you babyy!

2010-10-25 @ 21:28:53
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se