Rösta på mig!

Jag var med i en tävling för nån vecka sen, där vinnaren vinner en helt ny bloggdesign till bloggen, lite kul tyckte jag, samtidigt som jag kände ''varför ska jag vara med för? jag vinner ju aldrig nånting.'' Men hursomhelst så läste jag igenom någras motiveringar och såg va tråkiga och lika alla var, så poetiskt som jag är *hosthost* slängde jag iväg en liten dikt som min motivering till att vinna. Jätte fjantigt kanske, men lite unikt tänkte jag. Och tror ni inte jag får ett mejl häromdan där det står att jag är en utav dom tre finalisterna. Jag blev typ överlycklig! haha utav bara det liksom. Så kom igeeeen, gå in och rösta på mig nuuuuuu! HÄR röstar du.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh tack!!

2010-10-27 @ 20:25:57
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se