The day after tomorrow, eller nått sånt?

Hejssvejs!
fan vad det där lät gay, ingen hälsningsfras jag brukar använda direkt, men det gäller ju att omväxla lite, så man inte tröttnar.. eller vad säger du?

Hann inte blogga nått igår, så tar och berättar för er om gårdagen nu istället. Dagen började så att jag tog mitt pick och pack och gick till skolan, hade en lektion (matte) som jag jobbade väldigt effektivt på faktikst! Sen tog jag och Josefin elva bussen till backen. Det vart en väldigt händelsrik dag, pratade på dom mest konstiga språk man kan tänka sig, träffade turister, gjorde awsome sånger, klarade av ännu fler backar, åkte på brädorna på dom mest udda sätten, förstå mig rätt! gjorde en massa snygga vurpor! (ni skulle sett Josefins najsiga!) och ja, allt var allmänt stört, och kul! Det känndes också som vi gjorde tusentals bussresor! konstigt, med tankte på att det inte vart så många..! Sen på kvällen var vi hos Jesper, (Josefins boyfriend) älskar att säga det ;) och fan vad mycket paranteser det blev i den här texten haha! Det var i alla fall ytterst trevligt och mysigt, dom är så roliga dom där grabbarna! Hur som helst var det en hel lyckad dag, som vi måste göra om snart igen. Josefin Moberg, du är bäst!


Marcus & Julie


Joséfinis.

Jullan.
Och ja, I know.. mina ''redigerings skills'' suger.

Kommentarer
Postat av: linnea

har ny blogg:) följ gärna :) kram<3

2010-02-20 @ 00:11:44
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Postat av: linnea

sv: tack =D jätte kul om du fortsätter följer.. jag följer ju din blogg via bloglovin så :]

2010-02-20 @ 00:25:12
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Postat av: linnea

sv: glaa ja bli :)

2010-02-20 @ 02:06:09
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Postat av: ronja

men tack bebi! ska göra desamma;*

2010-02-20 @ 10:48:33
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

fitta

2010-02-26 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se