Josefin Moberg ♥

Nu startar jag upp min data för första gången den här veckan, sitter knappt vid datan när jag är hos min pappa. vet inte varför det blir så riktigt. Förmodligen för att jag gjort en massa annat, kan ju vara så likzååm? ;)

Har i alla fall tänkt göra ett inlägg åt min finfina vän Josefin Moberg flerflera ggr den här veckan men det har inte blivit av. Men nu gör jag det. Bättre sent än aldrig ju. Det va ju så att i måndags, den 6:e september fyllde hon år, 18 bast blev hon. Åwh, hon har blivit såå stor. Så jag ville bara säga hur mycket hon betyder för mig. Det vet hon redan. Men det skadar inte att säga det igen, eller skriva det här i cyber världen så alla ni får veta det också. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva i ord vilken fin vän du är och hur mycket jag älskar dig, det går nog inte. Är så glad att du flyttade hit från Göteborg när jag gick i andra klass, du har verkligen hjälpt mig igenom så mycket. VI har gått igenom så mycket du och jag. Och verkligen hållt ihop. SÅ länge nu. Du är den jag varit kompis med längst och så pass nära. Är det nånting som hänt eller nån jag behöver prata med så är du den första jag kommer att tänka på och jag hoppas att jag är samma för dig. Vi har starka band du och jag, och jag hoppas att dom alltid kommer att hålla.
Vi har varit vänner sen vi var små och jag hoppas att det kommer att fortsätta så tills vi blir gamla och grå
. Jag älskar dig Josefin, Jossan, Jesse, Josef, José, Bambi, Silly, Indiana. - Kärt barn har många namn. Du är bäst! ♥

Här kommer en bildbomb på oss, från pluttisar tills idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig blogg.

Vad görs?:D

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-09 @ 18:18:01
Postat av: louize

okej, är det något spedieltl som hänt? :(

Jo det kunde varit bättre här med. Har du kvar mitt nummer?:)

<3

2010-09-23 @ 22:02:50
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se