happiness

Det är lov, det är en massa snö ute, jag har så fina vänner, jag HAR pengar, och jag har haft en skit bra dag, jag är lycklig, så jäkla glad är jag!

Min dag började med att min lilla syster kom in springandes in på mitt rum och skrek att klockan nästan var tolv, då var det bara att hoppa upp fixa iordning sig och gå till bussen, där mötte jag upp Sanne, och bara efter ett fåtal minuter kom Karin. Har varit med dom roliga fina brudarna i Åre hela dagen! köpte inte ett skit, men det var väldigt roligt ändån. sen lämnade dom mig i kylan vid klockan fyra, så då fick jag springa omkring själv lite.

Ikväll får vi gäster, äta massa god mat, sen blir det solning!
happy song for happy me and my happiness.


Kommentarer
Postat av: axel

du kommer bli brunare en choklad om du ska sola såhär offta ;)

2009-12-29 @ 19:30:37
Postat av: sanna

underbart,baby!! :)

2009-12-29 @ 23:44:03
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se