Everything is poetry baby

Inatt har jag nästan inte kunnat sova något alls, vet inte vad det är med mig! Tänkte så himla mycket, på så mycket. Huvudet bara snurra, orden bara flöda. Och eftersom ingen var vaken och jag inte hade nån att prata med så skrev jag istället, jag skrev och jag skrev.
Här är ett utav resultaten. This is for you!


Jag önska att du nån gång kunde förstå
Att det är dig jag jämt tänker
Du är allt jag någonsin velat ha
du är så jäkla bra
Dina ögon, din röst och ditt leende
utan det kommer jag känna mig döende
Jag drömmer alltid om dig på natten
du, och alla dom där skratten
åh vad jag minns
du är den finaste som finns
Men att du nu en annan tjej har
Gör mig bara mer ledsen för varje dag som är kvar
Varje dag som är kvar av mitt liv
Jag kommer måsta ta ett jätte kliv
För att glömma bort det här
Jag lovar och svär
Det blir inte lätt
Men det måste gå på nått sätt
För eller senare jag kommer glömma
När jag dig ur mitt hjärta kommer tömma
Just idag tror jag inte att det kommer
Men jag måste försöka ändå
Det värsta är
Att jag är så kär
Och att det gör så ont när jag tänker
Att jag aldrig dig kommer
Det kommer aldrig att bli vi två
Det bara är så.

Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2010-07-14 @ 13:52:32
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Fanny

så fint :( <3

2010-07-15 @ 01:05:53
URL: http://fanifofan.blogg.se/
Postat av: tp

När jag läste börja jag gråta. Jag vet EXAKT hur du känner bäbi. okej inte exakt kanske men väldigt nära iaf.

Du är iaf bäst! glöm inte det.

2010-07-23 @ 00:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se