Onsdag

Åh jag älskar verkligen onsdagar! Dagen mitt i veckan, dagen som man eftter det klarat av blir närmare helg än inte helg. Så himla härligt! Slutar 11 då också, och det är ju inget minus direkt. Så idag efter jag hade haft franska och orientering (blivit grym på det nu ;)) så passade jag på att gå och sola lite innan bussen gick. Det blev en 20-minutare, det känns skönt, få lite extra färg sådär. Och nu är jag hemma, tänkte plugga lite och sen ta hand om min extremt sjuka lillasyster. Vi brukar tjaffsa en hel del i vanliga fall, tro mig! Men nu tycker jag faktiskt synd om henne, lillstumpan. ♥






Jag och syster i Turkiet, här var vi bruna. Saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se