Öregrund

Just nu sitter, eller ligger jag och Sofie i sängen med varsin data hemma hos Göran och Kamilla i Öregrund. Vi är d ö d a. Jag gick och la mig åtta imorse.. och sovit en timme ungefär. Dum man är. Men det hade ju sina skäl, om man säger så.
Under dom två dagar vi varit här har vi hursomhelst tagit det rätt lugnt (Vi börjar jobba på måndag!) vi har solat, ätit glass, varit nere på stan/byn, kollat i affärer, grillat, SETT EN ORRRM!!!, flyttat in i en stuga, flyttat ut ur en stuga, flyttat in hos dom, kollat runt på campingen och hjälpt till lite. Och igår stack vi ner på en uteservering och satt och prata och myste på, riktigt roligt var det! Träffa massa folk och så vidare. Och sen stack vi hem till någon random och käkade och sen cykla vi hem. Lite kul att när vi gick ut genom dörren så mötte vi postbudet, och hon ba med förvånad röst: Meen godmorgon flickor! Och jag och Sofie titta på varann och ba: Heh, aaa, eller Godnatt. Då skratta hon bara. hähä.

Nä nu ska vi nog sova en stund, eller duscha eller göra något annat nödvändigt!

På återseende!

Igår i hamnen :) det är så fint här!


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej tjejen, hur mår du och vad ska du göra ikväll?:D :D Hoppas du får en underbar fredagskväll! kram!

2011-06-17 @ 18:32:00
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättefin bild :)

2011-06-19 @ 17:19:29
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se