Hemma på lunchen

Godmorgon eller God-förmidda!
Nuså har man klarat av två Nationella Prov i Engelska B till då. Det känns mycket bra, fast resultaten väntar jag med att uttala mig om. Idag var det i alla fall i hör och läs förståelse, någon mer som gjorde det? :)

Hade lång rast innan nästa lektion så då passa jag på att ta cykeln hem. Tänkte försöka skriva klart ett arbete så jag slipper göra det ikväll. Sen ska jag tillbaka till skolan vid två, där digital design väntar. Jippie. huhu.


Haaaa deeeeeeet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fintjejen! <3

syns later duuuude-

2011-05-12 @ 12:42:54
Postat av: johanna

sv: absolut säg till när du lagt till mig så lägger ja till dig! :)

2011-05-12 @ 14:12:13
URL: http://laajkit.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt du är (:

2011-05-12 @ 18:46:46
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så fin! ^^

2011-05-12 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se