Körfältsgrillen

Åh, hujedamig, vad jag är tröttt!!! Sorry för den dåliga uppdateringen, men igår gick jag bara i skolan hela dagen sen direkt när jag kom hem fick jag, Josefin, Annso, Victoria och Noomi nått ryck och for till stan, till körfältsgrillen, och ja.. där blev vi kvar, ett tag. Kom hem vid 3! och klev sedan upp vid sju och så skola på det.. men jag klagar inte! tur att vi fick sluta tidigare, och jag hade jätte kul igår, så det gör inte så mycket! Man är ju ung ;) Påtal om ung.. 6 dagar till 18-årsdagen nu! det är inte ens en vecka!!!

Tröttt cheyyy



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

svar : det var så lite så :) Tack så jättemycket! :D

2011-05-24 @ 14:15:32
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se