Slut på helgen..

Sorry för den dåliga uppdateringen. Har faktiskt varit påväg att mobilblogga flera ggr, men det har väl tydligen inte blivit av. Men det är ju tanken som räknas! Eller hur? ;)

Jag har i alla fall varit i stan (östersund) sen i fredags, har varit hos älsklingen. Det har varit jätte mysigt! Mysigaste helgen på länge faktiskt. Även fast vi inte gjort så mycket, tagit det lugnt, kollat på filmer, varit på bio, och shoppat. Köpte inte så mycket dock, men tänkte iaf visa vad sen.

Och idag är det söndag.. *suck*. Hate sundays. Jag kom precis hem till Järpen, varit massa problem med bussar och skit, men som tur var fick jag skjuts av min kära faster och axel stället! Annars hade jag knappt tagit mig hem.

Ska äta och skruva ikea grejor nu sen åker jag och hard workar i Åre.



Vi såg Hamilton filmen på bio! Den var bra! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också se den!! :D

2012-01-22 @ 12:53:09
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: e

Var filmen värd pengarna? Är sugen på att se den! Puss! :)

2012-01-22 @ 14:40:10
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se