08-12-12

Yesss, idag är det den tolfte-december-tvåtusennio, skriver det såhär bara för då låter det mer dramatiskt, men det är inte dramatiskt, inte längre, idag och i nuläget spelar det ingen roll alls, det har ingen betydelse längre.

Ungefär vid den här tiden och lite framåt för prick ett år sedan, var den bästa dagen och tiden i mitt liv, ni som känner mig bra, mina vänner vet vad jag menar, men resten kommer inte förstå, kan tyvär inte ta det här.
Men i alla fall, för prick ett år sedan, den tolfte december tvåtusenåtta, vilken kväll, vilken natt, så många förhoppningar, så många skratt, så mycket nya erfarenheter och livet bara lekte! saknar det, saknar den tiden! allt var så lätt då, och jag var så lycklig.

Efter det, efter den dagen/natten, efter den 12:e december förra året, har mitt liv bara gått utför, efter det har inget riktigt sett likadant ut, allt har varit så konstigt, och jag har inte varit helt lycklig igen, varit ledsen och mått dåligt. Man kan säga att det här året har varit ett riktigt skit år, det värsta året i mitt liv helt klart.

så jag hoppas på att 2010 kommer att bli betydligt bättre, det måste kunna bli som förut igen! Jag behöver det. Vill uppleva den där glädjen, skratten och lyckan som jag såg som en självklarhet förra året.



Memories

Kommentarer
Postat av: sberglund

<333

2009-12-13 @ 01:47:31
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se