Andra advent!

Ojoj, tiden rullar på.. fortare än fortast! det är redan andra advent, inte långt kvar innan jul nu eller tills det här året är slut!

Min helg har varit bra, fått massa nytta gjort och tagit det ganska lugnt.
Idag har min dag sett ut ungefär såhär: Vaknade lite innan tolv, klev upp och fixa och dona lite grann, fick en kvart på mig att sminka mig och klä på mig, sen bar det av till åre, och där stanna jag hela daaaan.
kikade lite i affärer (dom som var öppna) och fikade, riktigt mysigt!

Oooch vet ni!? Jag har äntligen skaffat mig den efterlängtade skinnjackan! Har velat haft en sån i flera år, men aldrig inskaffat mig nån! Så idag prova jag några stycken, och blev helt kär i en! så tyckte så synd om den att den skulle hänga där och damma, så den fick följa med mig hem! hihi hänger här bredvid mig nuu! LYCKA!


Lovely!

Kommentarer
Postat av: sberglund

sv; jaja okej men då vet jag ;)



jaaa det går såå fooort !!

men snygg jacka,geee miig !

2009-12-06 @ 18:26:11
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Sofie

fan va snygg :D

2009-12-06 @ 19:59:50
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se