Billy & Silly!

Jag visste att jag alltid kommer att ha dig, hur länge vi än kommer vara ifrån varandra och vad som än händer så kommer du alltid finnas för mig och jag för dig! så skönt att ha nån som man verkligen kan berätta allt för, vara sig själv med, inget känns konstigt eller pinsamt ihop med dig!
Tystnaden, den långa annars hemska pinsamheten känns helt naturlig med dig, och det är ett tecken på äkta vänskap. Jag älskar dig.. Josefin Moberg! min trogna vän! du är mitt ljus i mitt liv! är så glad att jag har dig!
Tack för kvällen!

Och för alla er som inte vet, det är ju inte så konstigt för jag har ju inte sagt det.. Så har jag och Josefin nästan gått en hel mil ikväll! och bara pratat, skrattat, pratat, skrattat.. helt underbarrt!

Kommentarer
Postat av: Korremamman

Du är mitt ljus i livet vännen! glad för din skull!Massa kärlek från M.

2009-12-07 @ 22:14:45
Postat av: minna

aa, en mil? galet! ;)

2009-12-08 @ 16:53:29
URL: http://minnahedman,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se