My man!

Packat ihop det mesta till pappa nu, som jag åker till imorgon, duschat, smörjt in mig och allt sånt där nödvändigt, så nu sitter jag bara här och väntar, väntar på att min mamma ska komma hem så jag får nånting i min tomma mage! (för alla er som tror att jag inte kan laga nått själv, tror fel! jag är bässt på att laga mat, men nu i det här fallet hade jag lovat att vänta!)

musik får bli tidsfördrivet just för tillfället.. jag älskar musik, det gör nog allla! vad vore världen utan musik? vill inte ens tänka tanken!
Den här veckan har varit en riktig music-week! nötat och nötat den här snubben hela veckan! loove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se