Nyårsafton!

Sista dagen på året.. ohyes! känns sjukt, blandat med en härlig känsla! tiden har gått så himla fort, fast när jag blickar tillbaka finns det ändå inget kvar att minnas. Ska bli otroligt skönt med en ny start nu, ser fram emot ett bättre år.

Just nu är klockan 04:04 och jag har fortfarande inte kommit i säng än, känns så tråkigt, tycker inte om att sova på nätterna. fast jag borde egentligen, speciellt nu så jag blir piggg till ikväll! har ingen direkt färdig plan än, bokat upp och smidit planer med en massa olika, så det blir som det blir och jag hamnar där jag hamnar, det blir nog bra det!
Vi hörs mer imorrn hur det blir, eller idag rättare sagt!

pusssen

Kommentarer
Postat av: ccatrin.

SV: tack dsm! :)

2009-12-31 @ 13:40:59
URL: http://catrintovik.blogg.se/
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 15:56:11
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se