Säger bara det..

..attt det varit en rätt meningslös härlig dag idag, försov mig imorse, sprang till skolan, upptäckte att vi inte hade nån lektion och att jag då inte började förns halv ett! Hatade tanken att jag stressat så mycket och att jag skulle kunnat sova SÅ MYCKET LÄNGRE! menmen, sen hade vi två lektioner till, svenska och matttimatik, och där gjorde vi ingenting heller, dagen har gått ut på att fika och kolla på film inprincip, men man ska väl inte klaga! såhär det borde vara jämt ju!

Nu sitter jag här hos pappa, har en massa att göra så det blir inte ett sånt bra uttänkt inlägg, pyzzlar ihop ett snabbt bara. Kvällen har gått åt till att baka, baka i massor, gjort knäck, kolor, julgodis o.s.v, riktigt mysigt.. jag känner hur julkänslan väller över nu, äntligen, snart är det JUL!

Jag är så himla glad! och du är så himla sööt..


gladaste låten! (Y)
up, up and away.. floating on pink clouds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska göra vårt julgodis imorgon

2009-12-22 @ 17:07:33
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se