Thursday feelings.

Varit en skön dag idag..
En sån dag då allt bara flyter med, och dagen bara flyter på.
Just nu sittter jag inne på mitt rum, med massa mysbelysning på, lyssnar på musik och tänker, tänker över mitt liv, vad jag har åstadkommit, varför blev just jag jag? och vad ska jag göra med mitt liv?
Åh såhär ska jag inte tänka.. blir helt knäpp då!
Ska försöka ta tag i franskan nu iställlet, skulle ju göra prov fööör LÄNGE sen, men orkar typ inte med längre. orkar absolut inte med skolan, det är så krävande, och jag mår piss utav den! ska iaf försöka ta tag i det alllt vad jag kan nu innan lovvet, så man slipper ha så mycket över sig då.
Ska sluta känna efter så mycket, och istället leva i nuet och ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se