Tomorrow is thursday?

Idag är det onsdag, imorrn är det torsdag och sen är det heeeelg igen!
Vad händer ihelgen? Jag har lust att hitta på nått kul, Men vet inte rikitgt vad än, får väl se vad det blir.. :)
Imorrn ska jag i alla fall ta vaccinet mot svininfluensan..
efter mycket tvekande fram och tillbaka så blev det bestämt så, hade inte så mycket att säga till om egentligen, är tvungen! Känns så onödigt om det nu är så att jag redan haft den, men jag vet ju inte.. så det är väl bäst såhär.. Hoppas jag bara inte blir sjuk av det, för det är det ju många som blir!
Åh jag hatar att gå till doktorn, och sprutor och sånt skit, men dom vill ju bara en väl.. *djup suck*
Blev inte bättre hellre av att Sara satt idag och ba: ''Spruutan ärrrr så hääär stooor!!!!'' (breder ut sina armar så mycket hon bara kan) ''Och den gööör jättte jättte ooont!'' ''och doom baara slårrrr in den i arrrmen på diiiig!''
''du kommer attt dööö!'' Alltid lika roligt att höra innan man ska göra nånting sånt där, tack så mycket! ;) Men det går nog skit bra, bara jag som oroar mig i onödan jämt!


Pusssi


Kommentarer
Postat av: s

så jävla fin<3

2009-11-15 @ 16:12:54
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se